gehakt stroganof, wat voor kruiden worden hierin toegevoegd?

Toegevoegd na 23 uur:
Ik bedoel de kant en klare gehakt stroganof welke door de slager in de supermarkt word klaargemaakt,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
7K

Het beste antwoord

Fijngesneden paprika, ui, knoflook, champignons. Verder paprikapoeder, peper & zout, groene kruiden als peterselie en bieslook, en als je wil een scheutje wodka voor de karakteristieke stroganoffsmaak. Zo maak ik het altijd!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het krijgt z'n smaak door gesnipperde ui, klein gesneden knoflook, paprikapoeder, en verse peterselie.
Amadea
9 jaar geleden
Maar WAT in hemelsnaam was het ware recept? Kent elk klassiek gerecht zo z’n misverstanden en (te) creatieve interpretaties, bij boeuf stroganoff lijkt het einde, of eigenlijk het begin, volkomen zoek. Zoveel versies bestaan er. Een versie dan,
2 eetlepels arachideolie
500 gram biefstuk of zoals jij wilt, gehakt.Biefstuk in reepjes van ½ cm
25 gram boter
1 ui, gesnipperd
250 gram kastanjechampignons, in kwarten
1 theelepel tomatenpuree
1 eetlepel bloem
250 ml runderbouillon
125 ml zure room
± 2 theelepels dijonmosterd