hoe voorkom je dat het hele huis naar gebakken pannenkoeken blijft "stinken"?

Heerlijk zelfgebakken pannenkoeken maar omdat het hele huis er maar naar blijft stinken gaat de lol er wel een beetje af.
ik gebruik de afzuigkap, doe de deuren of het raam open maar toch blijf je het de hele avond ruiken.
weet iemand hoe je dit kunt voorkomen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
14.7K

Het beste antwoord

pannetje water met azijn zachtjes laten pruttelen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Rieneke1
14 jaar geleden
ik doe gewone azijn, maar ik denk dat schoonmaakazijn net zo goed werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel dezelfde antwoorden maar jij was de eerste met dit antwoord dus dan moet het wel helpen ;-)
bedankt

Andere antwoorden (6)

Zet na afloop een pannetje met wat azijn en een beetje water op een laag pitje. De lucht trekt dan zo weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegen geurtjes/kookluchtjes wil het nog wel eens helpen om tegelijkertijd een pannetje water met een scheut azijn er in op laag vuurtje op te hebben staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan wat kaarsen aansteken b.v. geur kaarsen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Azijn verwarmen in een pannetje,
Diep bord met water en azijn in de kamer neerzetten
Bordje,of schaaltje met gemalen koffie in de keuken/kamer neerzetten, dit helpt overigens ook tegen bijv. visgeur in de koelkast.
Ook lekker als je ervan houdt, diep bord met water in de kamer neerzetten en daar een paar druppels lavendelolie indruppelen. Kan ook in een geurbrander trouwens.
Een bus van HG." geurtjes weg" kopen en sprayen, heeft zelf geen geur maar neutraliseert omgevingsgeuren .
amc
14 jaar geleden
Een bodempje water met koffie koken,en de vervelende lucht is weg je hele huis reukt naar de koffie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een wierrookje op steken?