Kan je een kipvoorgerecht samen met hoofdgerecht wild stoverij serveren?

ik moet gaan eten bij vrienden nu maken zij hoofdgerecht met wild ,en ik zou het voorgerecht moeten maken .
ik heb een lekker kip voorgerecht recept maar kan dit bij wild? heeft iemand een tip voor mij

9 jaar geleden
in: Koken
luna400
9 jaar geleden
kan iemand mij helpen hier mee?
Amadea
9 jaar geleden
Spijtig voor jou, maar dat combineert echt niet. Kan je nog iets anders maken? Vegetarisch, vis, of rauwe ham.
Ivana
9 jaar geleden
Ik ben het met Amadea eens. Dat is echt teveel van het goede.
Maak iets met ananas/rauwe ham of een kleine visschotel met garnalen en zalm met dillesaus en verse dille.

Antwoorden (2)

Ja hoor, niet moeilijk doen, de masterchefs staan niet in je nek te hijgen.
Als je hetzelfde soort vlees als in het hoofdgerecht zou gebruiken zou dat een minder goed idee zijn
anneliez
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
combinatie is niet ideaal anneliez,
Misschien is hier een alternatief te vinden, zo neen, dan eten wat de pot (luna400) schaft.
https://kookrecepten.wordpress.com/kookrecepten/menukaart/vlees-vis-vegetarisch-gevogelte-en-wildmenu/wildmenu/
luna400
9 jaar geleden
mijn idee was ook wat kipfile met manderijn en advokaat majo en peper ik heb dit eens gegeten in een restaurant als voor gerecht was heel lekker ,maar pas het bij wild???
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat was dus geen slecht idee.
compensatie plus
Natuurlijk kan dat, maar maak het niet te zwaar.

kipfilets , klein blikje ananas ,1klein blikje mandarijntjes, 4 eetlepels mayonaise , 2 eetlepels tomatenketchup, 0,5 citroen, 1 theelepel paprikapoeder, mild , 2 eetlepels gembersap , 3 lepels geslagen room, 4 blaadjes sla voor de garnering, peper uit de molen.
De kipfilets gaar koken en af laten koelen. Snijd de kipfilet en ananas in kleine stukjes en doe dit in een kom met de mayonaise, ketchup, mandarijntjes, gembersap en sap van de citroen en de geslagen room en breng het op smaak met wat peper. Verdeel dit over 4 cocktailglazen gevuld met een blaadje sla en strooi er als laatste wat paprikapoeder over.