Hoe maak ik mijn Tzatziki minder zuur?

Ik heb net Tzaziki gemaakt. Stom genoeg heb ik hier te veel citroensap in gedaan. De enige manier die ik ken om iets minder zuur te maken is suiker/honing toevoegen, maar dit past denk ik niet echt bij Tzatziki!
Is er nog een andere mogelijkheid om het minder zuur te maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
5.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel! Dat maakt het al stukken beter!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Tzatziki hoort helemaal geen citroensap
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tzatziki

Het beste antwoord

als je geen ingrediënten meer hebt om grotere hoeveelheid tzatziki te maken kan he er een beetje geklopte room met suiker en slagroomversteviger doorheen mengen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Maak de portie wat groter door meer yoghurt knoflook en komkommer toe te voegen en geen citroensap, en eventueel een beetje geklopte slagroom. Het zal veel minder zuur zijn.