Hoe kun je zien of marsepein van goeie kwaliteit is?

Ik wil het kopen voor recepten en heel vaak als je het dan proeft smaakt het vies maar is de korrel wel fijn. Ook zitten er vaak bonen in en zo ipv suiker en amandelen. Hoe kun je nu goede marsepein vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door goed te lezen wat er op de etiketten staat qua ingrediënten.
Reddie
9 jaar geleden
Je kunt nooit zien hoe het smaakt. Dat kun je alleen proeven.
Daar moet je toch echt inversteringen voor doen, en miskopen riskeren.

Antwoorden (1)

Met het blote oog is dit vaak niet te zien,je moet op de ingrediëntenlijst kijken en daar moet je zien dat daar meer amandel in zit dan suiker,in de praktijk is dit dan dat amandelen eerst op de lijst staan en daarna pas suiker.
fremar