volgens dit gerecht zou het kunnen:-Plaats de vuurvaste schotel met de aardappelen mee op de barbecue om ze warm te houden.
-Plaats een vuurvaste schotel tussen de houtskool.
fremar
9 jaar geleden
Ja natuurlijk, de schaal heet niet voor niets vuurvast. Zie ook voorbeeld met bijgaand recept:
Grill de pladijs kort op de bbq. Leg de gegrilde pladijs op een vuurvaste schotel met grofgehakte sjalot, kerstomaat, look en lente-ui. Voeg takjes tijm en olijfolie toe en laat verder zacht garen op de bbq (een bbq met deksel is ideaal omdat zo de aroma’s beter tot hun recht komen).