Wat betekend 750 ml organic beef stock? en waar kan ik dat kopen?

Ik wil graag een recept van Jamie Oliver maken van zijn site... alleen het is allemaal engels. wat betekend 750 ml organic beef stock? en waar kan ik dat krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
6.8K

Antwoorden (1)

Beef stock is runderbouillon, organic betekend dat het biologisch is.
Of je biologisch wilt nemen is je eigen keuze, maar je kunt dus gewoon 750 ml runderbouillon maken met een bouillonblokje, wat in elke supermarkt te koop is. Waarschijnlijk heb je dan 1 1/2 blokje nodig, staat op de verpakking.

Toegevoegd na 3 minuten:
In sommige winkels verkopen ze trouwens ook bouillon gewoon in pak, dan hoef je het niet zelf te maken. Ik meende het eens bij de Lidl gezien te hebben, maar dit weet ik niet zeker.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helemaal met de antwoorden eens. Ik gebruik zelf overigens vloeibare, hele dikke van traiteurskwaliteit, ook te verdunnen dat kun je bij de groothandel kopen (als je een pasje hebt). Of anders een bouilonnetje trekken :-)