Hmm, dit is weer een vraag die je niet met een gewoon nee of ja kan beantwoorden.
Je kan deze wel invriezen als je ze wil vullen met het een of het ander waarna ze moeten gegaard worden. Hiermee bedoel ik dat je de bloemen kan opvullen en dan met vulling en al invriezen. Na het ontdooien kan je ze dan meteen de oven inschuiven of frituren. Om te frituren moeten ze wel helemaal ontdooit zijn om in de oven te bakken kunnen ze nog iets of wat bevroren zijn.
De bloemen alleen invriezen gaat niet echt lukken daar je na ontdooien een slap vodje gaat overhouden waarmee je niet echt veel meer mee kan doen.
Hopelijk heb h je hier iets aan.
Smakelijk.