Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je pappadrums kant-en-klaar kopen? Heb ik dan nog een oven nodig? Moet je ze warm eten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
11.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Pappadums.. Die heb je bij de AH (Albert Heijn), bijvoorbeeld...
Je kunt ze ook zelf klaarmaken... In de olie, 1 minuutje en dan opeten meteen...

Superlekker en heel gezond... Het is van kikkererwten gemaakt of linzen...

Nee ze moeten wel heel vers zijn, want ze worden heel snel slap... En dan zijn ze niet meer lekker... Warm eten kan wel, maar ze zijn zo dun... Dat koelt heel snel af...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, die kun je kant en klaar kopen bij toko's. Tegenwoordig maakt Conimex ze ook.
Je kunt ze ook koud eten idd. Zelf maken is het lekkerst.

Patak's heeft ze in een doosje, die je zelf kunt bakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hoor, bij AH kan je ze vinden bij de Indiase levensmiddelen. Je doet ze droog even in een koekenpan.
Als ze gebakken zijn, kan je ze gelijk eten, maar ook afgekoeld zijn ze heerlijk. Maar ze moeten wél versgebakken zijn: de volgende dag zijn ze niet meer lekker - bij pappadums is het knapperige juist zo lekker...
Ze zijn van het merk Patak's.

Toegevoegd na 23 minuten:
In de broodrooster gaat trouwens ook perfekt. Wel even rondraaien, zodat wat eruit steekt, ook verhit kan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, hoor, ik bedoel écht pappadums - heb, geïnspireerd door de vraag, gelijk een pak uit m'n voorraad-la gehaald, en klaargeroosterd....ik zit nu te 'knapperen' op de bank.
Ik vind ze nl. te vet uit de olie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ze bobbelen aan alle kanten op. Je moet alleen voorkomen, dat ze te bruin worden, dat is nl. niet lekker.
Zoals vroeger bij croma : je moet er even bijblijven ;-)))

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding