Ingrediënten voor dit recept:
3 aardappelen,

1 ui,
5 eieren,
wat melk,
olijfolie,
zout.

Aardappelen schillen en in flinterdunne chipsschijfjes snijden(met kaasschaaf)ui snipperen

In diepe bakpan bodem bedekken met olie en verhitten

Aardappelschijfjes en ui bakken ,regelmatig omscheppen,vuur niet te hoog.

Eieren met een scheut melk goed kloppen

Wanneer aardappel gaar en zacht is in schaal doen en eieren erbij doen en de boel goed mengen, voeg zout naar smaak toe

Wat olie in de pan en de massa bakken totdat de bovenkant gestold is, dan omdraaien(niet te lang bakken tortilla moet smeuig zijn)