Hoe kun je een recept opzoeken en/of uitdraaien bij Live4You?

Daar word ik echt simpel van. Nog nooit gelukt om een recept te vinden. Als ik het bij toeval gevonden heb, kan ik het niet uitdraaien. Of ik al de spam er omheen erbij willen hebben. Wie oh wie is dit ooit gelukt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
1K

Het beste antwoord

Mij is het gewoon gelukt, via de site: http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/life4you/recepten/

Je kan de gehele pagina printen door op ctrl + P te drukken.

Je kan de gewenste tekst om te printen selecteren door linkermuisknop in te houden en over de tekst te gaan die je wilt printen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die had ik ook, maar ik weet niet hoe ik mijn recept moet vinden. Ik zoek Claboutic (clafoutis) van rabarber.