Ja hoor. Geen enkel probleem. Als je over olie die chili's in zich geweekt heeft / heeft gehad spreekt.

Je moet er wel rekening mee houden dat de smaak & scherpte van de chilis over gegaan zijn in de oliue en dus je gerecht beinvloeden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, geen probleem.. Lekker pittig. Je kan het ook lekker in salades gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat hangt er vanaf wat je als basisolie hebt gebruikt.
olijfolie extra virgine is eigenlijk niet bedoeld om mee te bakken.
met andere soorten olie moet het wel lukken.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord. Als de basisolie niet geschikt is om mee te bakken, wordt hij dat ook niet spontaan als er chili's in hebben gelegen.