hoe maak je een hotelcake? (zoals in de winkels, een vettige cake, bijna zonder korst)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
1.7K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
En net zo oudbakken en droog?
Poet
10 jaar geleden
die koopje toch onder een euro bij Lidl of Aldi?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die bedoel ik ja. Hoe maken ze die?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de markt, bij het "Stoepje" , heet "Natte Keek" , klef, maar zooooow lekker !!!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik heb het gevoel dat de korst rondom word afgesneden, maar ik weet het niet zeker.
flyingcrow
10 jaar geleden
Klopt heer Voldemort . Inderdaad die winkelcake(hotelcake)is net een gebakken spons, onsmakelijk en oudbakken.Niet te vreten.

Antwoorden (1)

Een extra ei toevoegen maakt het vaak al vetter