Global keukenmessen worden gemaakt door de Japanse messenmaker Yoshikin. De Global messen hebben een karakteristiek design en onderscheiden zich door de fantastische kwaliteit. Alle koksmessen van Global zijn zo geslepen dat ze extreem scherp zijn en hun scherpte langdurig behouden. De messen zijn gemaakt van Cromovastaal, dat licht van gewicht is en een hoge hardheid heeft. Knivesandtools.nl heeft een ruim assortiment Global messen.

Bezoekadres
KATO Group B.V.
Kostverloren 41-B
7316 MN Apeldoorn

Telefoon:
Fax:
E-mail: +31(0)55 576 3223
+31(0)55 576 6456
info@katogroup.eu
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ze kopen bij iedere kookwinkel, maar ook via het internet. Bij japansemessen.nl koop je exclusieve Japanse messen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dok , passage den haag
10 jaar geleden
Bij de meesterslijpers kun je naast de bekende Japanse messen (global en kai) ook andere merken vinden zoals Miyabi, Misono, Mac, Glestain en Ryusen. Deze messen zijn vooral bekend bij de professionele koks. Absoluut de moeite waard om de winkel te bezoeken in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij het Kookpunt in Rotterdam hebben ze veel mooie messen