Waar kan ik Japanse messen merk fujiwara kopen in belgie ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
2.2K

Antwoorden (2)

Als je in de buurt van Leuven komt moet je zeker hier eens gaan kijken:
Messen Suy
Tiensestraat, 175
3000 Leuven.

Mocht je met de wagen naar Leuven willen gaan, kan je best de wagen op een randparking zetten en met de bus het centrum intrekken.
Als je de wagen kwijt kan in de ondergrondse parking De Bond kan je ook te voet gaan, dat is een wandelingetje van ongeveer 10 minuten. (Als je de vitrines onderweg niet gaat bestuderen.)
Als je Leuven niet kent blijf je best met de wagen uit het centrum daar het bijna allemaal 1-richtingstraten zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet in België maar ze zijn ook verkrijgbaar bij de webshop van Meesterslijpers.nl. Je kan ze daar bestellen en naar België laten versturen zonder verzendkosten.