Bij zuivelproducten met een hoog vet gehalte (zoals boter en room) is dit geen probleem. Bij zuivelproducten met een laag vet gehalte (Bv melk) is dit niet aan te raden, omdat dit bij ontdooien van structuur kan veranderen. (zo kan melk gaan vlokken bij ontdooien)

Met andere woorden, Kookroom invriezen is geen probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vries de room culinair "bewaar" kartonnetjes van Campina altijd in en dat bevalt prima! Met koelverse kookroom zou ik het gewoon een keer proberen.