Wat is een leuk, makkelijk, hoofdgerecht om samen met mijn date vanavond te maken?

Koken, date

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.7K

Antwoorden (9)

Een pizza maken is wel leuk om samen te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pannekoeken bakken. Lekker, makkelijk en toch nog tijd voor elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pangasiusfilet met een pesto-kaas dressing. Gebakken aardappeltjes met gevulde tomaatjes! En snullen maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef dan het recept er ook bij!
Deze is makkelijk te maken en kost ook niet vreselijk veel tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker sushi maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een liefdes taart met hartjes dan genieten jullie ervan

Veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Macaroni Napolitana - Aantal personen: 4

Ingredienten:

1 zak macaroni naar keuze
1 pond rundergehakt
1 pak voorgesneden groente (macaronipakket of een pakket met paprika en lente ui en courgette)
1 pakje sausmix naar keuze (Napolitana)
Zakje Parmezaanse kaas
beetje creme fraiche
olijfolie
peper en zout

Bereiding:

Pan met water opzetten voor de macaroni en volgens de verpakking de macaroni koken.
Doe in koekenpan de olijfolie en rul heirin het gehakt. Sausmix zoals op de verpakking vermeld staat klaarmaken. Wanneer het gehakt klaar is, alle groente erbij voegen, daarna de saus en voor de finishing touch de room erbij. Wanneer de macaroni klaar is, afgieten en terug in de pan doen, beetje olijfolie erdoorheen doen en daarna de gehaktsausmix. Dit geheel roer je door elkaar en dien het gelijk op. De kaas strooi je erover heen als garnering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel even de hoeveelheden delen door twee, want het recept is voor vier personen!
Of heb je een groepsdate??? ;-)
Gezellige avond gewenst!
Spaghetti is ook lekker.
Spaghetti ong. 7 minuten koken
Saus kun je zelf maken van verse tomaten, gesnipperde ui, stukjes paprika, teentje knoflook uitpersen, vers gehakt rul bakken en eventueel wat bleekselderij erdoor.
Als je geen van de bovengenoemde (groente) ingrediënten in huis hebt, kun je ook een potje kant en klare saus gebruiken.
Wel moet je dan nog het gehakt toevoegen.
Wat je ook kiest, smakelijk eten en een leuke avond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"kippen-prut".
Stukjes kipfilet, ananas, paprika (3 kleuren), uien, champigons, mais, taugeh.
Alles apart bakken, door elkaar doen, kruiden met zout, peper en kerrie.

Alles kan erbij: nasi, bami, witte rijst, frietjes, mihoen.
Dan nog lekker sausje, ook daarbij alle keus: currysaus, satesaus, kerriesaus, pepersaus.

Mogelijkheden tot combineren zijn oneindig.

Kortom: SNEL EN ERG LEKKER