mijn stoofpotje is te zoet, te veel appelstroop gebruikt. wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
27.1K

Antwoorden (3)

Druppeltjes balsamico-azijn toevoegen, en waarschijnlijk hang je dit recept op een ereplaats aan je keukenkastje.
(Hoewel, smaken verschillen natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik weet niet wat voor een stoofpotje je hebt gemaakt maar hier zijn een paar optie,s
balsamico, tomatenpuree azijn/citroen of mosterd die het zoet kunnen neutraliseren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het vreemde geval wil, dat gelatine smaken vervlakt of vermindert. Zolang je je stoofpotje warm opdient moet dat gaan. Vroeger in het bedrijf ook wel gedaan als een gerecht te veel smaak had.