Hoe kom ik aan het recept uit de Volkskrant van 17 april 2013?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kwam alleen dit tegen, maar dat is 2 dagen later http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2964/Volkskeuken/article/detail/3429798/2013/04/19/Jambalaya-met-kip-en-chorizo.dhtml

Het beste antwoord

bedoel je dit recept?
Ovenschotel-met-peulvruchten-paprika-en-zure-room.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+, zat ook op hun site te zoeken. hoe heb het recept gevonden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gewoon de volkskrant 17 april in getypt dan krijg je een kalender ,daar 17 april aan geklikt en rechts boven zie 2 hokjes met datum van 2012 tot de datum van vandaag ook deze verandert zo kreeg ik verschillende recepten met de datum er onder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel gaaf dat ik dit recept weer kan maken!

Andere antwoorden (1)

Ga naar de hoofdvestiging van de openbare bibliotheek in jouw woonplaats. Dikke kans dat daar de hele jaargang van de krant wordt bewaard. Dan leg je ´m daar even op de kopieermachine, of je schrijft het over.
Mocht het niet zo zijn, dan is het mogelijk een kopie uit een andere bibliotheek die ´m wél bewaart aan te vragen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk dank! Ik ga het zeker doen.