kan ik in plaats van yoghurt kwark gebruiken?

ik maak cupcakes en voor de topping heb je kwark nodig ,maar kan ik in plaats van dat gewoon volle yoghurt gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
2.8K
Ritsuka
10 jaar geleden
in plaats van kwark yoghurt gebruiken dus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Turkse yoghurt, en dan de vette variant zou moeten kunnen.

Antwoorden (2)

Kwark is steviger dan yoghurt. Alleen als je ook een bindmiddel gebruikt (bijvoorbeeld gelatine of agar agar) kan yoghurt in een topping toegepast worden.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat, en yoghurt is zuurder, de smaak zal ook wat weeiger maar frisser zijn.
Amadea
10 jaar geleden
Ik vind yoghurt niet zuur. Eerder is kwark wat wranger.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Vind ik ook Amadea.
je kan de yoghurt laten uitlekken dan wordt het dikker en dan kan je het gebruiken als kwark ook kan je het voor dat je het gebruikt iets zoeter maken als je dat wilt