waarom voegt men water toe aan kipfilet?

men voegt over het algemeen water aan kipfilet toe maar waarom!?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (2)

Water kost bijna niets. Maar als je water aan kipfilet toevoegt, kun je het voor de prijs van kipfilet verkopen. Het is dus om het gewicht te verhogen en daardoor meer te verdienen.
bamibal
10 jaar geleden
Wat bamibal zegt is waar, het is een geldkwestie. Maar uit een test (was op tv, vraag me niet welk programma) bleek ook dat de waterkip lekkerder werd gevonden omdat deze malser was dan de niet bewerkte kip.
paulus811