wat voor vormpjes heb je nodig om lava cakejes in te bakken?

heb je speciale vormpjes nodig om lava cakejes in te bakken of gewone cupcake vormpjes.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
2K

Antwoorden (1)

Dat kan gewoon in een cupcake vormpje, maar ook een expresso kopje, of timbaaltje uit de kookwinkel is hiervoor geschikt.

Toegevoegd na 6 minuten:
Espresso kopjes

Toegevoegd na 6 minuten:
Espresso kopjes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens aan, soms vind je het antwoord op een vraag die je nooit gesteld had. We kregen dit eens in een restaurant en wisten helemaal niet hoe het heette.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn dochter bakt graag, zodoende wist ik dit wel. Maar ook ik kom dagelijks dingen te weten (die vaak ook nog simpel zijn), waar ik het bestaan niet van wist.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We hebben gewoon nooit de vraag gesteld of er naar gezocht en opeens hops krijg je het antwoord.... We zeiden alleen maar tegen elkaar: weet je nog hoe lekker dat was!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuk, dat iemand dit dan vraagt en je zo achter het antwoord bent gekomen.