Hoe kan ik de magnetron en grill samen gebruiken voor een kiprollade?

Ik wil de kiprollade van 500 gram aan een draaispit onder de grill bereiden. Daarbij wil ik de magnetron gebruiken, om zodoende de rollade van binnenuit te verwarmen/garen. Op die manier hoef ik minder lang te grillen, waardoor de buitenste laag van de rollade smeuïger blijft.

Wie heeft een goede werkwijze hiervoor? Welk magnetronvermogen? Welke temperatuur voor de grill? Hoe lang duurt het hele proces? Moet ik gedurende het hele proces de magnetron erbij gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Alleen de grill gebruiken ,met magnetronstand wordt de rollade van binnenuit gekookt en komen alle sappen die in de rollade zitten naar buiten,voor de energie hoef je het niet te laten ,je kunt de rollade ook omwikkelen met spek en dan lekker in de oven opde hetelucht 180 graden 45 minuten je rollade blijft dan extra mals en krijgt een heerlijk knapperig korstje,eet je liever geen varkensvlees ,er is ook kalkoenspek verkrijgbaar bij een goede poelier

Het beste is het instructieboekje te raadplegen. Alle magnetrons hebben een verschillend vermogen. Ook is de bediening anders en kun je niet altijd de gewenste combinatie van magnetron en gril gebruiken. Omdat je niets over je magnetron vertelt kan er ook weinig over worden gezegd. In het algemeen wordt eerste met de magnetron het vlees gaar gemaakt en dan met de grill gebruind. Hoelang hangt van het vermogen van je magnetron af.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100