Waar kan ik goedkoop bakvormen kopen/bestellen?

Ik ben gek op bakken, maar heb het niet heel breed helaas. Ik hou van nieuwe recepten uitproberen, maar het lijkt alsof elke cake een eigen bakvorm nodig heeft. De meeste prijzen zijn boven de €15 exclusief verzendkosten (in de winkel is het nog duurder). Dit kan ik me echt niet veroorloven. Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs bakvormen kan bestellen of kopen in Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
1.6K

Antwoorden (6)

Bij de Xenos, de Action en bij de blokker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de Hema.
Amadea
10 jaar geleden
Bij de kringloopwinkel. Als je geluk hebt soms ook bij een gewone inboedelveiling, in bijv. een kartonnen doos met allemaal keukenspullen. Voor een prik!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.bol.com/nl/m/service/lekker-winkelen-zonder-zorgen/index.html?promo=MHP_RK__navbar_A_USP_AB

Bij Bol.com kan je ook goedkoop bakvormen kopen én boven de €20,- is de verzending gratis. Ze leveren heel snel want vaak is het vandaag besteld en morgen bezorgd.
Je kunt hier gewoon ervoor kiezen met acceptgiro te betalen dus....
Je hoeft er dus de deur niet voor uit en spaart eventueel dus ook benzine uit als je met de auto moet gaan om boodschappen te doen.
Kijk eens op de site en als je bovenin op wonen klikt, krijg je het assortiment bakvormen te zien.

Toegevoegd na 15 minuten:
Oeps....ik lees net dat €15,- al teveel is. Dan nog kan je hier al een springvorm krijgen voor rond de € 10,- De verzendkosten zijn dan € 1,90, het zou dus gaan....Koop je er nog iets bij zou je 2 vormen hebben en géén verzendkosten. Boterkoekvorm; €5,99 , siliconen bakvorm (roos) €12,95 , cakevorm anti-aanbak € €8,49 muffinvorm €8,99 siliconen hartvormpjes €6,95 enz.
amc
10 jaar geleden
Je kunt heel goedkoop aan bakvormen kopen op een rommelmarkt. Dus wat let je.

Toegevoegd na 20 minuten:
Ook op Marktplaats kun je goedkoop bakvormen kopen.

http://www.marktplaats.nl/z/huis-en-inrichting/keuken-keukenbenodigdheden/bakvorm.html?query=bakvorm&categoryId=1257&attributes=S%2C31¤tPage=2&numberOfResultsPerPage=30
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou zeggen neems een kijkje bij de Blokker of marskramer?
Maar ook bij bv de xenos hebben ze vaak leuke bakvormen voor een kleine prijs.