Hoe lang moet ik een zalmmoot in een hete luchtoven garen?

Ik wil vanavond zalm maken met een sausje eroverheen, maar weet niet zo goed hoe lang ik dit in de oven moet garen, als ik op internet zoek krijg ik erg uiteenlopende antwoorden.
Ik ben ook van plan om het in te wikkelen in aluminium folie zodat de kruiden die erop zitten niet verbranden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (1)

Twintig minuten in een op 200 graden voorverwarmde oven.
Amadea
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Is het feit dat bij http://www.goeievraag.nl/vraag/eten-drinken/koken-recepten/bereiden-zalmfilet-oven-heteluchtfunctie.288469 dezelfde informatie wordt gegeven dan voldoende bewijs?