Hoe warm je het beste eigengebakken appeltaart op?

De taart is ijskoud, en kan hem zo niet serveren, maar wil hem ook niet echt verder bakken.

Kan ik hem toch opwarmen in de oven? en hoe heet en hoe lang dan?

(heb geen magnetron)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
41.4K

Het beste antwoord

Wat ik zelf altijd doe:
stukje taart in alufolie inpakken en een kwartiertje in een oven van 100-150 graden Celsius
Door de folie droogt de taart dan niet uit.
Eet smakelijk!

Toegevoegd na 2 minuten:
Met een hele taart heb ik het zelf nog niet geprobeerd.
Die wordt namelijk altijd aangesneden zodra ie genoeg is afgekoeld. Geduld is een schone zaak, zeggen ze... maar toch niet met een versgebakken appeltaart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan je gemakkelijk de oven doen. Gewoon 20 min in een warme oven van 160 graden.
Dat doe ik ook heel vaak, dan wordt de taart heerlijk lauw/warm. Met een dot slagroom erbij; onweerstaanbaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 a 20 minuten op kamertemperatuur zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon 10 tot 15 minuten verwarmen in een voorverwarmde oven op 200 graden.

Smakelijk!