ik heb alle ingredienten tegelijk met de erwten in de erwtensoep gedaan, is dat erg??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (3)

Nee, als je er maar voor zorgt dat alles goed gaar wordt. Alleen op het laatst de rookworst toevoegen, dan blijft deze het lekkerst.
11 jaar geleden
Ik weet niet welke ingrediënten je allemaal gebruikt hebt maar bij de meeste recepten moeten de erwten wel langer dan alle andere groenten. Wel is het zo dat het meestal groenten zijn die er wel tegen kunnen om lang op te staan.

Ik denk dus dat het wel meevalt, al zou ik de rookworst er weer even uitvissen als je die er ook in hebt gedaan omdat je die meestal alleen moet verwarmen en niet moet koken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is niet echt 'erg'. Ik zou alleen de worst er even uithalen, die kookt nl. hemaal stuk.
Ook zou ik aanraden om er op het laatst nog wat vers gehakte selderieblad door te roeren en evtl. nog wat fijngesneden prei. Deze laatste nog even mee laten pruttelen, zodat hij wel gaar is.
amc