Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb alle ingredienten tegelijk met de erwten in de erwtensoep gedaan, is dat erg??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
753

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, als je er maar voor zorgt dat alles goed gaar wordt. Alleen op het laatst de rookworst toevoegen, dan blijft deze het lekkerst.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Ik weet niet welke ingrediënten je allemaal gebruikt hebt maar bij de meeste recepten moeten de erwten wel langer dan alle andere groenten. Wel is het zo dat het meestal groenten zijn die er wel tegen kunnen om lang op te staan.

Ik denk dus dat het wel meevalt, al zou ik de rookworst er weer even uitvissen als je die er ook in hebt gedaan omdat je die meestal alleen moet verwarmen en niet moet koken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is niet echt 'erg'. Ik zou alleen de worst er even uithalen, die kookt nl. hemaal stuk.
Ook zou ik aanraden om er op het laatst nog wat vers gehakte selderieblad door te roeren en evtl. nog wat fijngesneden prei. Deze laatste nog even mee laten pruttelen, zodat hij wel gaar is.
(Lees meer...)
amc
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding