Waar kan je kant en klare kleine (choco)letters kopen voor versiering op cupcakes??

Een vriendin is binnenkort jarig en ik wilde ff snel cupcakes maken en nu lijkt het me leuk om er als versiering HAPPY BIRTHDAY erop te zetten. Maar ik hoef niet het hele alfabet, alleen een setje met deze letters. Weet je ook hoe duur deze ongeveer zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1.7K

Antwoorden (7)

Dr. Oetker heeft "Letterpret", gekleurde eetbare lettertjes. Te koop bij de supermarkt.
http://www.oetker.nl/producten/decoratie/strooisels/letterpret/

Toegevoegd na 4 minuten:
Eventueel kun je met wat gesmolten chocolade en een mini-spuitzakje zelf de letters erop schrijven.
bamibal
11 jaar geleden
Je moet eens bij de xenos kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eigenlijk ben je net wat te laat met je vraag, in de sinterklaastijd zijn er namelijk ook vaak kleinere lettertjes te koop, zowel van gewone chocola als in flikjesvorm, van die platte chocolaatjes met witte musketkorreltjes. Maar misschien dat je die alsnog ergens zou kunnen krijgen, bijvoorbeeld bij een supermarkt of een groothandel in een restpartij. Als alternatief zou je de cupcakes kunnen bestrijken met glazuur en hierin als het nog zacht is kleine snoepjes, zoals bijvoorbeeld tumtums, Haribo beertjes of mini marshmallows, drukken in de vorm van de gewenste letters.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet niet of dat nu nog zo is, maar vroeger kon je die bij meneer Jamin kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt inderdaad kant en klare lettertjes van dr Oetker maar je krijgt er maar 1 letter op een cupcake.

Tip: koop schrijfstiften bij de AH die zijn er in kleurtjes en in chocoladekleuren. Werkt veel beter!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Ik weet niet of je mijn link ook bekeken hebt, maar het gaat hier om kleine lettertjes, waarvan er makkelijk een hoop op een cupcake passen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok dan bedoel ik andere, ik heb wel eens letters van dr Oetker gezien die iets van 1,5 cm waren.
Ik zag laatst dat Intratuin ook een grote afdeling met cupcake-benodigdheden heeft.
Wel eerst maar even contact opnemen met de Intratuin voor je er heen gaat. Ik weet niet of elke Intratuin die spulletjes heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet toch een grotere cupcake woorden want om die kleintjes kan je toch niet veel schrijven. Ik zou het anders inderdaad proberen met die stiften maar dat wordt toch ook een uitdaging. Xenos heeft momenteel ook veel voor cupcakes, misschien een eetbaar plaatje met tekst?