mijn komkommers en andere groenten zijn bevroren geraakt, kan ik deze nog wel gewoon eten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
16.1K

Antwoorden (2)

Je kan het eten, maar als de komkommer ontdooid is , zal hij papperig zijn. Van de andere groenten heb je geen namen genoemd, dus daar is niet veel over te zeggen. Sla wordt ook pap. Er kan van de komkommer een groentensmoothy gemaakt worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
komkommer en sla als die bevroren zijn zou ik ze weg doen ,die worden snotterig tomaten zou je nog een saus van kunnen maken en alle harde groenten zo als spruiten ,bloemkool,boontjes ,wortels dat kan je dan nog gebruiken maar laat ze dan niet te lang leggen ik zou er dan een soepje van maken heb je toch nog iets lekkers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat klopt.