waar kan ik een amerikaanse winkel vinden in de buurt van A'dam of Den haag?

i.v.m een witte bakmix die niet in reguliere winkels wordt verkocht. Ik heb al op usfoodz gekeken, waar ze de bakmix wel verkopen maar je alleen een bestelling kan plaatsen van boven de 30 euro. weet iemand een (amerikaanse)winkel in de buurt van A'dam of Denhaag waar dit soort (merk hoeft niet het zelfde te zijn) waar dit te koop is? het moet een witte cake zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
2.3K

Het beste antwoord

Probeer het eens bij Eichholtz in de Leidsestraat. Die hebben heel veel Amerikaanse producten!
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ben je al in kingsalmarkt geweest Rembrandtweg 621, Amstelveen, ?misschien niet dicht in de buurt ,maar ook niet zo ver van Amsterdamdaar verkopen ze veel Amerikaanse producten een grote supermarkt die veel meer verkoopt dan Amerikaanse producten en Engelse producten een grote supermarkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij elke Jumbo.. Ook in Den Haag...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is verkrijgbaar bij Jac. A. van Zanten in Rotterdam, Karel Doormanstraat 292. Een doos Classic White van Duncan Hines, 517 gram, kost daar € 4,95. Je kunt het ook online bestellen: http://www.jacavanzanten.nl/bestellen/amerikaans/duncan-and-hines/#
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad bij de Kingsalmarkt. Een luxe en zeer goed gesorteerde supermarkt. Ook in Amstelveen: Absolutely British Eleanor Rooseveltlaan 204 020-6736061
Amsterdam Leidsestraat, kommend van de Leidseplein aan de linke kant
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou kunnen proberen bij Kelly's Expat Shopping in Den Haag!