Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kocht vorige week zaterdag bij C1000 rauwe zalmstukken en vroor ze in. Is dit eigenlijk wel te vertrouwen?

salmonella zalm

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan ik niet vaststellen zonder het artikel te zien. Mocht je de verpakking nog hebben, is het enige artikel waarvoor een waarschuwing gegeven is van de C1000, de: Maaltijdsalade met zalm, met als barcode: 8710408129464. Mocht jouw zalm deze barcode hebben, dan is jouw zalm besmet. Zoniet, dan is jouw zalm veilig of hij is nog niet gezien als een besmetting. Zie bron:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De risicovolle gerookte zalmproducten zijn te herkennen aan een ovaal beeldmerk op de verpakking (zie afbeelding). Als deze de aanduiding EL-41A82EC of NL-6115EG heeft, wordt consumenten geadviseerd deze gerookte zalm niet te eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de meeste producten zijn nu wel uit de schappen,en geldt niet alleen voor AH zalm maar ook voor zalm producten die gekocht zijn bij Aldi, Boni, Coop en Deen Supermarkten en nog veel meer supermarkten daar vallen ook de salades onder dus je kan hem voor de zekerheid terug brengen waar je de zalm gekocht hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou het niet eten, mijn vriendin kreeg als advies van de c1000 om het weg te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding