Baby Pina Colada (een klassieker)

16 cl. ananassap,
4 tl. Cream of Coconut (uit blik) of kokossiroop,
2 cl. room.

Doe alles in een blender of mixer en mix alles goed door elkaar. Doe ijsblokjes of -gruis in een longdrinkglas en giet de drank eroverheen.

Ook heerlijk romig; de coconut kiss;

8 cl. anananassap,
4 cl. sinaasappelsap,
2 cl. kokossiroop,
2 cl. room.

Doe alles met ijsblokjes in een shaker en schud alles door elkaar. Serveer met ijsklontjes in het glas.
amc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Dit klinkt erg goed. Morgenmiddag proberen.
liveisgreat
11 jaar geleden
moeilijk om een antwoord te kiezen uit al die lekkere recepten, dus ik gaf iedereen alvast een plusje. Maar ik koos voor jouw antwoord omdat je twee recepten aflevert met makkelijk te verkrijgen ingrediënten

Andere antwoorden (3)

Kokosmelk met limoensorbetijs en een beetje suiker in de blender. Smaakt super met dit heerlijke weer en is volledig alcoholvrij.

Toegevoegd na 25 seconden:
Beetje verse munt erin kan ook geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
limoensorbetijs.... waar vind ik dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Appie Lappie? Anders werkt limoensap, beetje extra suiker en gewoon ijsblokjes in de blender ook prima.
6 delen koude melk, 4 delen ananasnectar, 3 delen kokosroom, ijsgruis = Mini Colada.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pina Colada (alcohol vrij)

Ingrediënten:

1 pak ananas sap
1 blik gecondenseerde melk
1 blik cocos cream
1 blik ananas stukjes

Hulpmiddelen

Blender, glazen kan

Bereidingswijze:

Mix de gecondenseerde melk en de cocos cream in de blender en doe dit in de kan.
Mix de ananas stukjes en doe deze ook in de kan
Doe hier het ananas sap bij een laat het lekker koud worden.

Toegevoegd na 51 seconden:
http://www.smulweb.nl/recepten/1392014/Pina-colada-alcohol-vrij