Waar koop ik aluminium bakjes om eenpersoons appelaartjes in te kunnen bakken?

Ik zoek van die ronde aluminium bakjes die in de oven kunnen, om eenpersoonsappeltaartjes te kunnen maken.

Waar kan ik die kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
7.8K

Antwoorden (5)

Bij de kookwinkel en Blokker hebben ze die. Bij sommige grotere supermarkten trouwens ook, Dekamarkt bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn op veel plekken te koop. Kijk eens bij marskramer e volgens mij heeft action ze ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die hebben ze ook bij de Xenos.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die kun je ook kopen bij de Hema en V&D.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zelf heb ik deze bij de albert heijn gekocht