Kan je tiramisu ook in een bakblik maken!

Ik ga zometeen tiramisu maken. Kan je dat ook in een bakblik maken??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor maar zorg wel dat die goed schoon is.

Het beste antwoord

Tiramisu kan je in elke vorm maken, zolang hij maar schoon is. Al maak je hem in een pan.
Het is dan alleen wat moeilijker om het er wat mooi uit te halen als de pan diep is.
Het gaat erom dat de vorm dicht is en een niet te hoge rand heeft, vanwege het eruit scheppen.
Ik heb hem zelfs wel in een plastic lage ovalen diepvriesbak gemaakt omdat ik hem mee moest nemen.
Je moet hem alleen niet in een springvorm doen en dan de ring verwijderen. (of je moet hem verstevigd hebben met gelatine) :)
amc