Kant-en-klaar lasagne, kun je dat nog eten na invriezen en ontdooien?

oftewel, kun je dat invriezen, zo'n bakje kant en klare oven lasagne?

Toegevoegd na 38 seconden:
* invriezen vóór bereiding?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
13.4K

Het beste antwoord

Ja hoor, dat doe ik ook vaak. Wij vinden die van Aldi lekker maar dat zijn heel grote bakken. Dan doe ik die soms doormidden en vries de rest in voor later.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

jazeker kan dat, ik heb dat vaak genoeg gedaan, lekker hoor!
als ik me niet vergis staat er ook op het bakje dat het kan.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou typisch iets voor mij zijn, vragen op goeievraag terwijl het gewoon op het bakkie staat.... ik heb m echter al weggegooid want hij staat in de oven om opgegeten te worden :-)) Ben blij dat het kan.
Ja hoor dat kan makkelijk. doe ik zovaak met alle soorten eten. ben nog nooit ziek geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat op een goede manier ( in de koeling ) ontdooit, en je laat de Lasagne door en door heet worden dan is er geen probleem.