Heeft er iemand een lekker recept waar ik taai taai in kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
5.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yak zou dat bestaan? Volgens mij vedoezel je de smaak van Taai taai nooit.

Antwoorden (6)

taai taai pudding ( met pakje vanille pudding en daar stukje taai taai doorheen)
taai taai ijs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een pak cake mail heen mixen gewoon het recept van een cake maken en dan de taai taai er door heen doen ,het wordt vanzelf zacht door het beslag heen.Paar dagen geleden gaf ik deze tip ook met pepernoten . Dat is echt lekker zowel met pepernoten als taai taai.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan taai taai ook gebruiken als je stoofvlees gaat maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt draadjesvlees nog lekkerder maken door er wat taai-taai aan toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij maakte melk warm en deden de taai taai in een diep bord. Melk beetje bij beetje erover en door elkaar prakken en glad roeren.
Uiteindelijk moet de massa de dikte hebben van jam.
Dit werd dan als broodbeleg gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk deze link

http://www.receptentabel.nl/recepten/recept/?recept=294