mon chou lekker maar duur. is er een produkt met dezelfde smaak en eigenschappen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
4.4K

Antwoorden (2)

mon chou is een merknaam van een roomkaas. Als alternatief gebruik is meestal die van de aldi of lidl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De roomkaas van Euroshopper (AH) is ook bruikbaar, en mogelijk hebben andere supermarkten ook zo'n goedkoop alternatief.
Reddie
11 jaar geleden
Maar ga dan niet klagen als er over een paar jaar geen echte monchou meer te koop is, maar alleen van die namaak.
Dat gebeurt namelijk als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zullen we niet doen reddie, ik zal dan aan je woorden denken.......
paulus811
11 jaar geleden
Ik ken nog niemand die failliet is gegaan aan de mon chou. We krijgen toch niet ook een mon chou crisis he?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha wat leuk mon chou crisis, gaat denhaag er ook mee bemoeien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou mis ik die vind ik leuk knop van Facebook ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moet er niet aan denken, een leven zonder Monchou.
Enkele goede vervangers voor MonChou zijn:

Boursin cuisine,
Philadelphia naturel,
Mascarpone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee zeker die mascarpone niet.