is er een alternatief voor artisjokken?

onze winkel verkoopt ze niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
11.5K
Cryofiel
11 jaar geleden
Het alternatief is klant worden bij een andere winkel.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ga naar de groenteboer?

Het beste antwoord

Als je bedoelt : verse artisjokken, die je in een vinaigrette doopt en afhapt : lijkt me moeilijk..
Ik zou me kunnen voorstellen, dat je courgetteschijfjes heel even smoort, en dan in een vinaigrette laat marineren : en dan laten uitdruppelen vóór je ze opdient. Maar dat zacht-bittere krijg je natuurlijk niet 'nagemaakt'.
Als je bedoelt : blik : dan zou ik zeggen : ga eens wat supermarkten in de buurt af : grote kans dat je ze ergens anders vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
prima antwoord +

Andere antwoorden (1)

Een andere groentesoort nemen? Volgens mij kan je bij de meeste supermarkten ook ingeblikte artishokken harten kopen.