Welke merk huishoudfolie heeft geperforeerde gaatjes?

Ik heb huishoudfolie nodig met gaatjes. Waar kan ik die kopen en welk merk?
Met spoed gezocht!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
https://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&q=vershoudfolie+geperforeerd&oq=vershoudfolie+geperforeerd&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=igoogle.3...67.5314.0.5404.27.7.1.19.20.0.76.457.7.7.0...0.0.vmenhDQbH7Y
jc54
11 jaar geleden
Sorry, ik kan het niet laten. Geperforeerd huishoudfolie is huishoudfolie met gaatjes. Geperforeerde gaatjes is dus dubbel-op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geperforeerde gaatjes :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Damn te laat :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geperforeerde gaatjes is niet dubbelop, het is onmogelijk. Lucht kan je niet perforeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je daar had ik niet gezocht..

Het beste antwoord

Magnetronfolie, te koop bij de zaak in huishoudelijke artikelen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Magnetronfolie is ook te koop bij iedere supermarkt hoor,wij hebben het zelf ook in huis.
(In Magnetronfolie zitten piepkleine gaatjes trouwens)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had ik zelf echt niet gevonden..
Dank je

Andere antwoorden (1)

De magnetronfolie van van Albert Heijn heeft dit maar ook die van c1000

Toegevoegd na 40 seconden:
Is hun eigen huismerk.