Waar kan ik in deze tijd van het jaar chocoladelettertjes kopen?

Ik ben chocoladelettertjes nodig, of andere eetbare lettertjes, voor op een taart, dus ze moeten niet groter zijn dan 5cm. Ik wil het woord bedankt erop hebben. Waar kan ik deze letters kopen? Graag in een veel voorkomende winkel als het kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop schrijfstiften in de supermarkt, liggen bij de taartversiersels in verschillende kleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.oetker.nl/producten/decoratie/decoratiestiften/schrijfstiften/

Antwoorden (5)

Probeer Jamin of andere snoepwinkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een goede banketbakker of kookwinkel
of bijgaand filmpje bestuderen en zelf spuiten
anneliez
12 jaar geleden
Je hebt deze ook gewoon van dr oetker. Ik koop ze zelf altijd bij de jumbo. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuws/archief/article/detail/1703754/2006/06/07/Mini-chocoladeletters-product.dhtml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Link-o-fiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit positief of negatief bedoelt? Ik geef je een plusje en een link kado!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat je in een geschreven stukje de intonatie nooit kunt horen...dat is nu al de tweede keer dat je denkt dat ik iets misschien wel 'naar' bedoel.....ik heb zelfs voor de grap een link naar de schrijfstiften gezet bij jouw reactie onder de vraag hierboven. Ik zal er voortaan rekeing bij houden bij jou pelle, dat ik duidelijk formuleer hoe iets bedoeld is. Ga er maar vanuit dat het met een positieve insteek is. Als ik iets niet leuk vind of als negatief beschouw zal daar altijd een uitleg bij zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laura, als ik iets voor de zekerheid vraag betekent dat dus niet dat ik uit ga van het negatieve. Helemaal niet! Als ik een grapje maak zet ik er dus altijd een smiley bij en zo voorkom je dat de ander niet weet wat je bedoelt, al helemaal niet als je maar 1 woord neer zet. Overigens zag ik later jouw reactie op mijn reactie maar ik kan geen reacties weghalen... Weer vriendjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vriendjes! ;)
Bij Taart en Fantasie kun je ze kopen, althans de gekleurde.
http://www.taartenfantasie.nl/a-13803571/eetbare-decoratie/letters-confetti
Bij Eet en Meer hebben ze die ook.
www.eetenmeer.nl

Je kunt natuurlijk ook een siliconenmal kopen, chocolade au-bain-marie of in de magnetron smelten, in de mal schenken en je bent klaar. Onder andere te koop bij You wish voor € 7.95.

http://www.youwish.nl/flexibele-mal-alfabet.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is heel erg makkelijk om chocolade au-bain-marie te laten smelten, klein pannetje met chocola in groter pannetje water. en dan in een plastic zakje met een klein gaatje. dan kan je dus schrijven.