Hoe lang moet de Panini's van Johma in de oven en bij welke temperatuur?

Gisteren meegenomen in de winkel.
Had misschien makkelijker geweest als ze het gewoon op de verpakking hadden gezet (...)
Ook www.johma.com bood geen antwoord.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hmmm... gelukkig heb ik twee van die dingen.
Wat blijkt zojuist? Op een van de verpakkingen staat wel een bereidingswijze, op de andere niet.
Zeker vergeten de sticker er op te plakken in de fabriek ofzo.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
9.7K

Het beste antwoord

Gewoon oven op 200 graden zetten (hetelucht op 180) en wachten tot de kaas gesmolten is en het broodje lekker bruin is :)