Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gerecht met verse kaas erin,hoe lang kan ik dat bewaren?

Ik heb vandaag een warm pasta gerecht met verse kaas gemaakt.Nu is er nog wat over.Hoe lang kan ik het kliekje in de koelkast bewaren?Wil het restje dinsdag eten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kunt het altijd bewaren.Weggooien kan altijd nog als het dinsdag niet lekker meer ruikt. Als je het prettiger vindt kun je hem misschien in de vriezer doen, gaat ook goed
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
de datum van de kaasverpakking kijken. Invriezen is ook een optie maar niet aan te raden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als het in de pasta zit is het afgeschermd en waarschijnlijk in de koelkast. zou ongeveer hetzelfde effect moeten geven aangezien er dan ook geen zuurstof bij kan komen.
Er zijn veel soorten verse kaas, en de ene is langer houdbaar dan de andere, dus een juist antwoord is een beetje moeilijk'.

Het is echter wel zo, dat indien de kaas goed verwarmd is, je het kliekje Dinsdag nog wel zult kunnen eten mits je het afgedekt en op een temperatuur beneden de 4 graden bewaard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding