hey, een kookboek naar japan sturen, hoeveel kost dat?

Ik wil graag (vanuit hilversum) een kookboek verzenden naar een vriend in miyazaki japan, maar ik wil graag weten hoeveel dat kost als je het inlevert bij de ah....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de AH ? Versturen die ook al kookboeken ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze versturen alles, althans, bij ons in de meent heb je een klein post- dingetje zitten, en daar kan je post afleveren om het te laten versturen :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, een postagentschap. Ik dacht de AH zelf....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is de ah zelf :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ? Dus met eigen postzegels, eigen tarieven en dergelijke ? Dat lijkt me een klein beetje sterk.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maakt het uit voor de verzendprijs welke ah het is dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij maakt het uberhaupt niet uit met welk postagentschap je het verzend ; AH heeft gewoon niet zijn eigen (internationale) postafdeling. Ik heb er althans nog geen link van gezien, en ook de AHsite vermeld hier niets over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom vraag je dat niet op het postkantoor!!!???

Antwoorden (2)

Alas het niet meer dan 2 kilo weegt (en dat halen de meeste kookboeken niet) kost je dat E 17,10 voor een niet-verzekerd pakketje zonder Track en Tracenummer. Dat is verreweg de goedkoopste manier.

Wil je wel kunnen traceren waar je zending is, dan kost je dat minimaal E 25,60.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de AH is gewoon een postagentschap, en daar gelden gewoon de TNT-tarieven. AH heeft GEEN eigen postdienst die wereldwijd pakketten bezorgt, sorry. Googel er maar eens flink op, of vraag na bij de AH zelf.
Gewoon eerst zelf onderzoek doen en ZEKER weten dat een antwoord fout is voor je mint.
Japan valt onder het tarief ´wereld´ en daarvoor betaal je, als het niet zwaasrder weegt dan 2 kg - 17,10 euro.