Kun je Quiche in een glazen ovenschaal maken? Of kun je Quiche ook zonder bakvorm maken en zoja hoe dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
27.1K

Antwoorden (3)

Ik zelf gebruik ook altijd een glazen ovenschaal. Dus het moet geen problemen opleveren.

Wat voor quiche ga je maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hiervoor prima een glazen ovenschaal gebruiken, maar een siliconen bakvorm kan ook.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier heb je een lekker recept gebakken in een ronde siliconen bakvorm.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/hoofdgerechten/hartige_taarten/braziliaanse-quiche-16277.html

Toegevoegd na 37 minuten:
Je kunt een quiche ook maken met aluminiumfolie, je maakt zelf een vorm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pannen zonder plastic, kunststof of hout kun je ook prima in de oven doen

of pak een bakvorm