Kunnen kipvleugels op een tostiapparaat bereid worden?

Zo ja: hoe lang moet ik ze verwarmen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
2.5K

Het beste antwoord

Alleen wanneer de kipvleugels goed voorgeraard zijn,kip moet door en door verhit worden om en helemaal gaar zijn om het veilig te kunnen eten,je kunt er anders flink ziek van worden.Dat lukt eigenlijk niet op een tosti apparaat,daar is het apparaat niet op ingesteld.
Voorgeraarde kipvleugels opwarmen en voorzien van een smakelijk korstje lijkt me wel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, dat is niet mogelijk. Kippenvleugels kunnen enkel in de pan, op de BBQ of in de frituur bereid worden. Op een tostiapparaat zullen ze, zeer waarschijnlijk, aanbakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dat kan wel. Waarom niet. Als student maakte we drie gangen maaltijden erin klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor gebruik wel bakpapier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Even insmeren met wat olie, kipvleugels ertussen doen en kort hierna smullen maar. Gaat trouwens ook prima met hamburgers.