Een mix om wit brood mee te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tis niet meer en niet minder :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker om als bodem te gebruiken bij een zelfgemaakt pizza, of gewoon brood natuurlijk.
Dat is een standaard mix die je in de broodbakmachine kunt doen om een wit broodje te bakken. Je hoeft er alleen nog water bij te doen om er brooddeeg van te maken.

In zo'n standaard pak zit dan o.a. meel, droge gist, zout, broodverbeteraar.

Hieronder de ingredienten van biologische witbroodmix.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Witbroodmix wordt gemaakt van molentarwebloem en daardoor wat minder wit van kleur. Omdat de tarwe met molenstenen wordt gemalen wordt er een klein gedeelte van de tarwezemelen en kiemen ook zo fijn gemalen dat ze tijdens het builen (zeven) door het zeef vallen en bij de bloem komen. Echter de meeste zemelen en kiemen zijn eruit verwijderd.

Toegevoegd na 31 seconden:
http://www.molen-dehoop.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een broodmix waarvan je dus wit brood kunt maken

Wij verkopen walvischwitbroodmix.
hoop dat je zo geholpen bent