Hoelang moeten 3 stukken Varkensgebraad van elk 2 kg in de oven ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.5K
escape
12 jaar geleden
Te lang om ze nog te kunnen eten met Kerst dit jaar.

Het beste antwoord

rond de drie uur per stuk op 150 graden. Als je een thermometer hebt: Kerntemperatuur tot 65 graden laten komen. Dan uit de oven en afgedekt een 20 minuten laten nagaren. De kern zou dan hoger dan 68 graden moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik reken een half uur per pond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reken op ongeveer een uur in de oven per kg varkensgebraad. Voor de juiste temperatuur raadpleeg bijgevoegde bron.