dat mag ja,is zelfs handig als je er suiker in op lossen wilt.
zachtjes warmen en al roerende suiker toevoegen.lekker.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je er een sausje van maakt, wel. Maar warme slagroom kun je niet opkloppen.
bamibal
12 jaar geleden
Slagroom "smelt" bij warmte. Lijkt mij dus niet heel handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
indien vloeibaar lijkt me dat geen probleem.
geklopt slagroom niet, dan kun je beter het dessert verwarmen en dan smelt de room vanzelf, is wel overheerlijk.