Welke gourmetbakjes zijn er bij de Plus supermarkt?

Wie weet welke soorten vlees/vis gourmetbakjes er bij de Plus zijn? Ze hebben nu reclame op tv over de actie. En ik ben nu mijn kerstboodschappenlijstje aan het maken. Maar op de site van de Plus kan ik er niks over vinden. Ja, ze verwijzen je naar een magazine, maar die heb ik niet helaas.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Ze hebben wat apartere vlees in die bakjes . Maar ik vond het best duur.
Maar wat ik nog weet is cordenbleu's , cordenblues met pesto iets erin , biefstukjes , soorten vis , kip stukjes , een soort biefstuk vlees en dan rond met boursin erin en nog meer maar kan even niet meer bedenken welke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!

Andere antwoorden (1)

Ik kom net bij de plus vandaan en hier hadden ze ze helemaal niet! Wel verschillende soorten schotels vanaf €10.
Daarin zit kip, gordon blue, schnitzel, varken, boomstammetje, hamburger, anders gemarineerd varken en kip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Ik ga dan maar op de gok langs met de hoop dat ze het hier wel hebben in de buurt.