Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke gourmetbakjes zijn er bij de Plus supermarkt?

Wie weet welke soorten vlees/vis gourmetbakjes er bij de Plus zijn? Ze hebben nu reclame op tv over de actie. En ik ben nu mijn kerstboodschappenlijstje aan het maken. Maar op de site van de Plus kan ik er niks over vinden. Ja, ze verwijzen je naar een magazine, maar die heb ik niet helaas.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
752

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze hebben wat apartere vlees in die bakjes . Maar ik vond het best duur.
Maar wat ik nog weet is cordenbleu's , cordenblues met pesto iets erin , biefstukjes , soorten vis , kip stukjes , een soort biefstuk vlees en dan rond met boursin erin en nog meer maar kan even niet meer bedenken welke.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!

Andere antwoorden (1)

Ik kom net bij de plus vandaan en hier hadden ze ze helemaal niet! Wel verschillende soorten schotels vanaf €10.
Daarin zit kip, gordon blue, schnitzel, varken, boomstammetje, hamburger, anders gemarineerd varken en kip.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Ik ga dan maar op de gok langs met de hoop dat ze het hier wel hebben in de buurt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding