Voor een kerstdessert zoek ik de allerbeste en lekkerste vanille ijs. Waar kan ik dit kopen?

Het ligt natuurlijk ook aan smaak. Maar ik zit nu te denken aan het ijs van hertog. Dit is makkelijk te scheppen en lekker romig. Iemand nog tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Haal het bij de ijscoboer! die maken het vaak zelf en dat levert in mijn ogen de beste kwaliteit op!

Ik moest ook gelijk aan Hertog denken. Maar ook: Ben&Jerry's!

Als er een italiaanse ijszaak in de buurt zit, daar een liter halen

het lekkerste ijs maak je zelf: Ingrediënten 4 eidooiers 100g suiker vanille 375ml volle melk 125ml room Hulpmiddelen Een ijsmaakmachine komt erg goed van pas maar zonder kan het ook Bereidingswijze 1.Mix de suiker en eidooiers in een kom totdat het bijna wit is 2.Kook de melk met wat vanille in een pan 3.Giet het gekookte melk in de kom waar de eidooiers en suiker inzitten en mix 4.Doe het weer terug in de pan totdat deze saus dikker word, niet laten koken 5.Stop het in een ijsmachine en doe er de room bij (als men geen ijmachine heeft mix de room erin na stap 4 en vries het)

ik vind persoonlijk het vanille ijs van het c1000 merk ook heel lekker. hertog is inderdaad wel wat romiger, maar daar word ik weer sneller misselijk van haha Toegevoegd na 1 minuut: Het ijs van de ijscoboer is toch wel het allerlekkerst. Als je in de buurt van Bunschoten woont zou ik gaan voor het ijs van Mink's ijs. ze hebben nu ook een winkel: De spatel.

Haägendasz vind ik heerlijk !!!!!!

Hier vindt u een product test van Vanille ijs, Australian (die ik toevallig ook heerlijk vind) wint hier. (De test is door chefs gedaan) https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:DrtnJXEcLHsJ:web.australianhomemade.com/media/chefsmagmei_26.pdf+vanille+ijs+test&hl=nl&gl=nl&pid=bl&srcid=ADGEESgLXNudJVmJOa7RWtGqtG76qNpjMXtEl_IYh9KBMm06q6jD6Cf2bJ_SGKw7Jx1-nBQZVrHChCCBX3ESQ-x6vOf_3SKG9il4SqBc4q12Izeg0UBZfbqmpBcGpxsqv9tLsiQmBsgx&sig=AHIEtbSt8EYTv0IgOSpaCAS6VwdKAr435w Persoonlijk vind ik Ben en Jerry's vannille ook erg lekker (Sorry voor de rare link, maar de nette link werkt niet... Toegevoegd na 11 minuten: Nieuwe link: http://i282.photobucket.com/albums/kk280/Yvke1983/ijs.png

Slagroomijs van de euroshopper...heerlijk en nog lekkerder dan Hertog

De grote bakken vanille ijs van de Lidl zijn ook erg makkelijk te scheppen en de smaak is heel goed. Extra voordeel: niet zo duur!

hmm.. italiaans ijs vindt ik het lekkerst ♥ jummm ! maar hertog is ook lekker ! ( citroenijs is ook lekker voor je toetje )

Persoonlijk vind ik de vanille créme-glace van Aldi de lekkerste.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100